Kundeservice
Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice om alt fra varer til leveringer. Vi svarer normalt inden 2 arbejdsdage.
Generelle spørgsmål:
- Hvornår kommer min regning fra Klarna: Den plejer at komme 3-5 dage før eller efter du modtager din vare.
- Mangle ordrebekræftelse: Tjek din spam-mappe.
Er min ordre blevet sendt?
Du vil modtage en e-mail med leveringsoplysninger, når din ordre er afsendt. Sørg for at den ikke havner i din spam-mappe!
Returoplysninger:
For at returnere et produkt skal det være i stort set uændret stand, ubrugt og ikke ødelagt eller beskadiget. Produktet skal være i en sådan stand, at det kan sælges til en ny kunde uden reducering af prisen. I tilfælde af fortrydelse af køb af brugte hygiejneartikler og kropsrelaterede produkter, såsom tandbørster, barbermaskiner osv, godkendes returneringen ikke af hygiejniske årsager.
Returadresse:
BEYONDACTIVE
C/O Almroths Express
Säterivägen 25
605 97 Norrköping
SWEDEN
Vedhæft følgende oplysninger med din returnerede vare:
1. Bestillingsnummer
2. Artikelnummer og beløb
3. Returårsag (Fortrudt køb/eller andre årsager)
Kontakt os
Alle e-mails bliver besvaret (på 2-3 arbejdsdage), så du behøver ikke at sende flere meddelelser om den samme sag!